Road Grill
Pro quarterback, popular sports commentator and cooking enthusiast Matt Dunnigan spreads the love of flame broiled as he and his Road Grill team go in search of summer celebrations, where they prepare simple, delicious favorites on the Barbeque in front of a live audience. Matt's motto - have flame will travel!