Rodney Yee‘s Yoga for Beginners
Rodney Yee's Yoga for Beginners is the ideal starting point for anyone new to the practice of yoga. Yoga instructors Rodney Yee and Colleen Saidman teach you the importance of proper alignment while giving you the tools to establish a successful yoga routine that can enhance your daily life.