Sabuesos
Alberto never imagined that Max, a talking dog would help him become a private detective. Together, they become embroiled in a jewelry store robbery.
Marta receives a notice from the bank that Salva has taken all their savings. Alberto and Max set out to find Salva.
A friend hires Alberto to investigate his wife's infidelity. Alberto's friend is found dead. Max is on the verge of escaping to South America.
Alberto and Max are hired to investigate a series of thefts at a luxury hotel. Raúl heard's Max speak and is determined to prove it.