Soulmate Adventure
Feng Ling Er is a thief who seems to be motivated by greed. But in fact, she has a heart of gold – she robs the rich to help the poor, using her well-honed martial arts skills to help her on her quest. She is suddenly joined on her adventures by Bai Yu Xiu, a mysterious white-haired girl who appears to have the unique ability to mimic other people’s martial arts moves. Together, the duo heads off to help those in difficulty, while also searching for Yu Xiu’s mother. But a dark conspiracy is brewing. Do these fearless heroines have what it takes to emerge triumphant? This 2017 Chinese animated series was directed by DDF.