Space Ghost: Coast to Coast Space Ghost: Coast to Coast
This animated talk show is hosted by not-so-superhero Space Ghost and set in deep space. The show is often disrupted by "bandleader" Zorak and director-producer Moltar, who work for Space Ghost as a punishment for their crimes. The show's celebrity guests are live-action.
Spanish Translation
After declaring his fondness for Mexican food, Space Ghost asks diet guru Susan Powter what super powers help 'stop the insanity.' Comedian Kevin Meaney discusses the virtues of wearing tight pants, and the Bee Gees stop by for a short, bizarre visit.
Self-proclaimed goddess of the galaxy, Judy Tenuta, and Space Ghost decide to visit the Elvis Chapel in Las Vegas. Space Ghost also talks with Dr. Timothy Leary, a man branded by Nixon as 'the most dangerous man alive.' Then, it's tacos for everybody, even actress Ashley Judd.
During an otherwise friendly interview with comedian Bobcat Goldthwait, Zorak reveals Space Ghost's secret identity: Tad Ghostal. Goldthwait agrees to party with Space Ghost after the show. The festivities are spoiled, however, by Zorak and his punk friends, The Ramones.
Space Ghost is nurturing a special pet--Banjo the sea monkey. Zorak sabotages the interview with Schooly D by hypnotically controlling Space Ghost's mind. 'Weird Al' Yankovic reveals that he can eat his weight in Ding Dongs, but his interview is cut short by Banjo, now a colossal brine shrimp intent on destroying the set.