Spartan X
Conquer the Castle
The first episode of Spartan X starts with heavy battle. Who can conquer the castle and become a Spartan?
Tied to a Pole
In this 2nd episode of Spartan X, the contestants will find out that there is a thin line between being a Spartan and an Exile.
An exciting episode where the contestants fight a tough battle against each other.