Star Plates
Judy Greer
Actress Judy Greer saddles up side-by-side with Chef Antonia Lofaso at Black Market, learning to cook her favorite ravioli and experience life as line cook for one night.
Mindy Kaling
Actress Mindy Kaling partners with her favorite chef, Marcus Samuelsson, at Red Rooster in Harlem, NY, to make his signature whole fried chicken. As Marcus' line cook, she has to perfect the dish for hungry customers.
TV personality Erin Andrews knows about sports, but it's a whole different ball game when she's drafted as chef Susan Feniger's line cook. At the Border Grill, Erin serves chiles rellenos to hungry customers during the lunch rush.
Actress Busy Philipps learns to make an avocado, egg and bacon dish from Chef Dakota Weiss at Estrella in West Hollywood. Trying not to crack under pressure, Busy's forced to keep pace in the kitchen as the orders start piling up.
Actress Alyson Hannigan learns to make her favorite dish, deconstructed apple pie, from Chef Michael Voltaggio at Ink in L.A. Alyson goes in with confidence, but the blowtorches and liquid nitrogen may be out of her comfort zone.
Actor Colin Hanks is learning to make favorite dish, Pork Belly Sliders, from his friend and chef Vinny Dotolo at Animal in Los Angeles. Even though they're great friends, there's no palling around during the dinner rush.