Stay by My Side
Gu Bu Xia (Hong Wei Zhe) grew up in a temple, and despite having a medium for a grandfather, has always been afraid of ghosts. After his grandfather dies and an accident weakens the temple’s protective talisman, Bu Xia is tormented by ghostly voices. His new roommate, Jiang Chi (Yang I Hsuan), an academically gifted and athletic transfer student, seems to keep the ghosts at bay. With his feelings for Jiang Chi growing, Bu Xia knows he can’t keep the truth from his roommate forever, but how can he explain the voices in his head without Jiang Chi thinking he’s completely lost his mind? This 2023 Taiwanese BL drama series was directed by Wu Kai Hui.