Superman: The Animated Series Superman: The Animated Series
The creative team behind the Emmy Award-winning Batman: The Animated Series chronicles the adventures of Superman, after young Clark Kent discovers his interplanetary heritage. Upon reaching adulthood, he assumes the identity of Superman, the Man of Steel, battling the forces of villainy. Fly with Superman in these classic adventures.
Young Clark Kent (series star Tim Daly) discovers the truth about his interplanetary heritage. Upon reaching adulthood, he assumes the identity of Superman, the Man of Steel, in the city of Metropolis. Part 2 of 3.