The Metropolitan Police launches the UK's biggest ever manhunt after a botched suicide bomb attack; racing against time to stop the would-be bombers before they strike again; a major surveillance operation at a South London address.
News of officers shooting dead an innocent man sends shockwaves around the Met; one senior officer is struck by the contrast between what is being said about the shooting by colleagues and what the public is being told.