Tarek's Flip Side
Tarek's Flip Side takes viewers behind the scenes after the TV cameras stop rolling, giving fans a glimpse of Tarek El Moussa's personal and family life.
Tarek El Moussa and his daughter Taylor spend the day together at his latest Flip or Flop house. They talk about Heather, the proposal and the prospect of Taylor one day dating, and Tarek reveals a custom-made surprise just for her.
Tarek El Moussa and his mother Dominique cook a vegan crunch wrap to impress his fiancee Heather Rae Young. Along the way they share stories about Tarek growing up, including the time he took his mother to get his first tattoo.