The Congregation
Twenty-something Anna joins a Pentecostal congregation, but soon the idyllic facade surrounding it begins to disintegrate.
Anna moves to Knutby, where the local Pentecostal church is getting ready for the return of Christ.
Anna is quickly brought into the inner circle of the congregation as Sindre starts having ominous dreams.
The congregation struggles with the aftermath of Kristina’s death and Eva locks herself in to write a prophecy.
To help Sindre fight off the attacks from Satan, Eva asks Anna to move in with Sindre.
When Anna receives a text message from Jesus, she is willing to do anything to be forgiven.