The Cube
The games get harder as the prize money increases for married couple Daisy and Taylor; host Dwyane Wade uses an assist to give friends Stephen and Chris a One-Shot as they set out to beat The Cube.
Dwyane Wade welcomes Paralympic gold medalists Oksana Masters and Aaron Pike as they take a break from training for Tokyo 2021.