The Heart Killers
The initial request is strange enough: tattoo artist Kant (First Kanaphan Puitrakul) goes undercover to assist the police with an investigation of a burger shop run by two assassin brothers. The mission gets even stranger when Kant recognizes the younger brother Bison (Khaotung Thanawat Ratanakitpaisan), as a one-night stand he can’t forget. Determined to get more information for his mission, Kant tries to charm Bison, but his attempts are constantly thwarted by Bison's protective older brother Fadel (Joong Archen Aydin). To get Fadel off his back, Kant drags his fearless and charming best friend, Style (Dunk Natachai Boonprasert), a mechanic with his own history with Fadel. As alliances shift and boundaries grow blurry, Kant must decide what's more important – his mission, or his heart?