The Kidnapping Day
Myeong-jun decides to kidnap Ro-hee to pay for his daughter's hospital bills. On his way, someone collapses before his car, which turns out to be Ro-hee. She doesn't remember anything, and Myeong-jun claims to be her dad and contacts her parents for the ransom but fails. He witnesses her parents' bodies being carried away at their house and leaves the scene. Ro-hee grows suspicious of Myeong-jun.