The Murders
On her first day on the job, Detective Kate Jameson breaks the number one rule of policing and leaves her service weapon unattended. It quickly turns up as the murder weapon in a homicide case, forcing Kate and her partner Mike Huntley to make a crucial decision to cover up her mistake.