The Sarah Silverman Program
Humanitarian of the Year
Sarah takes in a homeless man to prove that she's a caring person; meanwhile, Brian learns karate, but fails to use it at critical moments.
Sarah enters a girl into a pageant, and Steve's rude behavior in a police car has unexpected consequences.