The Transporter
Kiki is now head of the business. But she quickly learns the difference between being a boss and a worker.
Kiki finds herself in a sticky situation and has to learn the hard way about trusting the wrong people.
Someone has been hired to kill, Kiki. Now she has to find out where it came from.