The Upshaws
Birthday B.S.
When two of his kids have birthday parties on the same day, Bennie scrambles to find a venue for one, then bounces back and forth between both parties.
The Hook-Up
After meeting the manager of an upscale restaurant, Bennie takes Regina out but realizes the meal isn't on the house.
A customer entrusts his sleek ride with its secret compartment to Bennie; Duck overstays his welcome at the family's residence; Regina angles for a promotion.
As Regina tries to land a better job at a different organization, Bennie's friends get in his ear about her looking to level up her life without him.
After Tasha gets into an accident, Bennie comes up with a solution -- without telling Regina; conflicts erupt between other family members.