Troubles All Aboard!
Hitomi Mamoru (Honoka Yahagi), an HR consultant, feels undervalued at her current job, where she's used more as a publicist than a human resources professional. One night, she meets the charismatic Sakyo Shiori (Atsuhiro Inukai) at a bar and unexpectedly wakes up at his house the next morning. Sakyo, the CEO of struggling company Jet Black, wants Hitomi to improve his firm's employee retention. As they work together, an unexpected connection begins to develop between them. Based on a manga series by Yatsumi Tsumu, "Troubles All Aboard!" is a 2023 Japanese drama series directed by Tomohiro Takahashi, Fuga Yaegashi, and Watanabe Yuya.