Twin
After the accidental death of his upstanding twin, a ne'er-do-well surfer bum assumes his brother's identity.
The First First Day
When the bum Erik visits his identical twin brother for the first time in 15 years, it has fatal consequences.
Ingrid and Erik try their best to handle their new life situation, but the plan is beginning to fall apart.
Erik visits his ex-girlfriend Mary and is about to reveal everything when he tries to save Karin from drowning.
Ingrid tries to push Karin to go tell the police what she said wasn’t true and Erik realizes that Adams perfect life had many dark sides.
The web is intertwined when Karin is called in for a conversation at school and Erik has to play the role of dedicated father.