Roseanne
A breakout hit at a time when they were few and far between, the series casts actors -- led by comedy star Roseanne -- who look like ordinary people. Beneath the show's barrage of caustic one-liners, the Conner family deals with everyday problems like juggling work and family, and trying to make ends meet.