Vanda
Vanda tells the true-to-life story of distressed hairdresser turned unlikely criminal, Dulce Caroço.
Vanda’s daughter remains dismissive of her mother. The police specialist plays on Vanda’s pride hoping that she will make a mistake.
Vanda’s daughter grows further apart from her and Vanda makes a bold display to the wrong person to show that she is still a good mother.