We Go Fast On Trust
Chen Mo Bai (Zhai Zi Lu), a passionate young man obsessed with speed, dreams of becoming a top-level Chinese Super Formula driver despite his family's disapproval of the dangerous profession. When he meets Shen Xi (Alice Ke), a talented engineer struggling with personal and professional challenges, they form an unexpected partnership. Together, they inspire each other to pursue their dreams and overcome obstacles in the high-stakes world of motor racing. Their shared passion and determination drive them to push beyond their limits and seek success against all odds. This is a 2023 Chinese drama series directed by Huang Ying Xiang.