What If
Having grown up in Leshan, Xia Guo (Zhong Chu Xi) has made a nice, comfortable life for herself, but when she receives an extraordinary job offer, she suddenly finds herself forced to make a difficult decision. Presented with a once-in-a-lifetime opportunity, Xia Guo must decide whether to continue her predictable life or seize the chance to pursue a career in Shanghai. Well aware that leaving would mean leaving her boyfriend, Yu Jian (Liu Xue Yi) behind, Xia Guo must decide which path before her will lead to the brightest possible future. This 2024 Chinese drama series was directed by Han Qing and Xia Xiao Yun.