Where on Earth Is Carmen Sandiego?
The Stolen Smile
Carmen steals the smile from the Mona Lisa, along with portions of several other famous works of art, in order to create to ultimate "Carmen Sandiego Masterpiece.
When the dome of the Taj Mahal is stolen, then a dinosaur skeleton from the Smithsonian, Zack and Ivy track Carmen to Komodo Island.
Carmen is off on her most egotistical caper ever - attempting to put her face on the moon and create the world's largest billboard... to herself!
Zack and Ivy track Carmen as she steals an odd series of seemingly unrelated objects, that turn out to be perfect for a cat lover. And the cats Carmen is after?... A pair of rare white lions from Masai Mara Reserve in Africa.