Where Were You?
When 16-year-old Louise’s best friend Monica is raped, Louise is determined to bring the unknown offender to justice. But things get complicated when it turns out that he might be someone she’s in love with.
What Happened That Night
Tensions arise between best friends Louise and Monica when Louise invites mysterious outsider Thais to a secret break-in party at school.
The investigation becomes complicated when Louise suspects Monica’s boyfriend, Peter. She gets into a big fight with Eva after sharing a humiliating video about Eva and Peter with the police.
Louise is devastated when she learns that Thais might not be as innocent as she thought. Soon, Monica and the whole school turn on him, accusing him of rape.
The investigation takes a new turn when Thais shares incriminating information about Mikkel’s whereabouts on the night of the rape. Louise is now forced to choose who to believe – Mikkel or Thais?
When Louise tells Monica that she wants to be with Thais, Monica tells her what happened between her and Thais in the past. How well does Louise know Thais?
When the police arrest Thais, the puzzle seems to be solved. Everyone seems to want to start all over. But people have changed, and the days of innocence are lost.