Who Shot Otto Mueller?
When legendary businessman and former soviet wrestling champion Otto Mueller is shot dead in his home on his 65th birthday, eight family members are present. Every single one of them is now a suspect.
The Lost Son
After the murder Otto’s youngest son Oliver, who was once a talented musician, is brought in for questioning. He tells a remarkable story, where unexpected visitors play a dramatic part.
Second Best
Oskar, Otto’s oldest son and former athlete, has long waited for some promises to be fulfilled – something, that never happened. Now he finds his own way to cope.
Marleen, Otto’s young mistress reveals some interesting facts from the past. She also has a gripping story about Otto and a weird tale about a bet. New details about Agnes’s life really catch Gabriel’s eye.
Merle, Otto’s wife, a family therapist, shares her memories of young Otto and how it all started. Anneken’s brutal habit becomes known to the detectives. Agnes finds out a new fact about Gabriel.
Anneken, Oskar’s homemaker wife brings unexpected new leads into the case. Her personality makes them twist their heads. The relationship between the detectives takes a turn.
Monika, Oliver’s seemingly carefree and charming wife, has recently got an expensive present from Otto, that has everybody turning their heads. Time is running out and the stakes are getting higher.