Who's the Boss
Top sales performer Cindy Wang (Megan Lai) hopes to score a managerial position over her workplace rival. However, shortly after getting the promotion, Cindy is framed for plagiarism and demoted to secretary. Undeterred, she resolves to use her new position to find out the truth. While she initially faces challenges in her new role, including hostility from former colleagues and strained interactions with senior staff, she slowly gains trust from other secretaries and begins uncovering the hidden secrets of the workplace. Despite her demotion, former client Zhang Shi Ping (Kingone Wang) believes in Cindy's innocence and offers to help her get her job back – while also confessing his love for her. At the same time, Cindy develops a close bond with Meng Heng (Derek Chang), a fellow lower-level employee who's secretly admired Cindy's passion and drive. Can Cindy untangle all the behind-the-scenes workplace machinations – and possibly even find love?