Ziddi Girls
Ziddi Girls is a fictional story that follows the journey of 5 girls in their first year at Matilda House, an all-girls college, and their new principal, whose reforms spark a rebellion. Labelled ziddi (headstrong) for standing up for their beliefs, the series explores the power of uplifting female friendships, the clash of ideologies and the search for one’s identity.