Cold Case: New Leads Wanted
Do Trieu
Taxi driver Do Trieu disappears from his Wellington home in August 2008; No one finds the body of the 68-year-old Vietnamese father and grandfather.
An examination of the cold case of Kayo Matsuzawa as detectives and witnesses discuss what might have happened to the woman found in an inner-city stairwell in Auckland.
An exploration of the case of mother-of-three Tuitania Barclay, who disappeared from her Dunedin home in 2002.
The team reinvestigate a grisly discovery of an exposed skull on a beach south of Auckland in 2012, in the hopes of finding answers to Jane Furlong's disappearance.