Hinterland
Devil's Bridge - Part 1
On his very first day in his new job in Aberystwyth, DCI Tom Mathias is called out to investigate a suspicious disappearance. In a quiet seaside bungalow he discovers a bathroom covered in blood but no sign of the owner.
The body of a young woman is found abandoned but carefully placed in the marshlands, pushing DCI Mathias to the edge personally and professionally.
A deadly house fire that involves a young child hits too close to home for DCI Mathias. A detective's promotion at another's expense creates tension on the job.