Nyaight of the Living Cat
Everything Becomes Cat
The world is plunged into chaos due to a virus that turns people into cats through contact with infected cats.
Kunagi, Kaoru and Tanishi take shelter in a supermarket, where Kaoru reunites with a friend.
Kunagi and crew make it to the top of a building where a rescue chopper waits, but it's already at capacity.
Kunagi and Kaoru meet a man named Arata, who invites them to the citadel where he's been taking refuge.
Grandma, leader of Wendelstein, sends Kunagi and crew to a mall to search for a team that's gone missing.