Shetland
When elderly Shetlander Mima Wilson is found murdered on an archaeological site on her croft, Detective Inspector Jimmy Perez and his team investigate.
Old wounds are reopened for the residents of Ravenswick, as Detective Inspector Perez and his team look into a past crime to solve a present-day murder.
Detective Inspector Jimmy Perez thinks that his team may be close to finally catching the killer. They find out what Catherine Ross was trying to keep secret from everyone in the hours leading up to her death.
Detective Perez wonders about the connection between his current case and another body that is found brutally murdered on Shetland.