This Way Up
Four months after checking out of a rehab facility following a nervous breakdown, Aine struggles to put on a brave face for her concerned sister Shona and things take an awkward turn.
Aine and Richard's relationship gets complicated when she is inadvertently invited for dinner, but leaves early after an awkward misunderstanding. Aine then concocts a lie to spend the weekend with her sister.
Aine and Shona's mother comes from Ireland to visit Vish's family. Tension is high, as Aine and her mother haven't spoken in months and Shona feels stuck in the middle.
A text from her ex catches Aine by surprise. Later, a spontaneous night out with Bradley and his friends gives her the chance to let her hair down.
Romantic feelings build between Aine and Richard, but she's caught off guard when she turns up unexpectedly and finds another woman at his house.