Watts On The Grill
Spencer Watts demonstrates four classic ways to barbecue ribs: one with a Korean twist; another with some sweet and tangy barbecue sauce; and also one with some spicy Tandoori Lamb ribs.
Chef Spencer Watts presents the versatility of bananas, while he grills spicy banana salsa wrapped in sweet banana leaves, chocolate banana dessert wraps, and spiked gazpacho with lime shrimp.
Host Spencer Watts reinvents the delicate and tantalising shellfish on the grill. Scallops, margarita shrimp, aromatic mussels and juicy lobsters are on the menu.
Spencer Watts experiments with sweet, salty, and spicy in four salsa recipes. Unique ingredients like sweet plum, watermelon, as well as classics like tomatillo and fragrant herbs, are all part of his mix.