Dr. Ken
Dr. Ken downloads an app to track his daughter after discovering that she's lied to him and might be at a rave.
The Seminar
When the office celebrates a promotion for Clark, Ken is oblivious since he lives in his own world…it’s the last straw for Clark dealing with Ken’s selfish ways. Clark writes a fake complaint comment card about Ken, so he’s forced to attend a training seminar for better bedside manners, which leaves Allison at home to have dinner with Ken’s parents.
Twenty years after Ken botched a proposal to Allison on Halloween, he tries to arrange a perfect redo; Julie and Damona drug Pat by mistake.