American Diner Revival
Shipwreck Rescue
Tim's Shipwreck Diner has been serving the town of Northport, NY, for a century. Ty Pennington is rallying the locals to help renovate the diner without owner Tim knowing a thing.
Chili Champ Revamp
In only 36 hours, renovation expert Ty Pennington and Chef Amanda Freitag attempt a renovation that embraces The Diner's southwestern flair and flavors before it becomes ancient history.
Will heavy rain wash out Ty Pennington and Amanda Freitag's big plans to give George's Place a farm-fresh makeover in Carmel, New York?