Atom: The Beginning
Two prodigies, Umatarō Tenma and Hiroshi Ochanomizu, spend endless amounts of time researching robots, and together produce robot A106.
An experiment with A106 doesn't quite go as expected, leaving Hiroshi late for his job and Umataro tending to his wounds.
Bewusstsein
Hiroshi and Umataro present their work on A106 at Nerima University; Ran has some trouble heading her way.
Hiroshi and Umataro struggle to bring in customers with their udon during a festival; Ran and Motoko are attacked.
Hiroshi and Umataro get in a fight, and both are unwilling to apologize; Motoko tries to reunite the guys by reminding them of the reasons they became partners.