Code of the Wild
Brothers Casey and Chris Keefer are on a mission to solve history's greatest mysteries in places inaccessible to the common man. They use survival and tracking techniques to enter dark recesses and put long-lost legends to rest.
Aztecs in America
Casey and Chris Keefer trek through snow, slot canyons and rugged terrain in pursuit of a legendary Aztec treasure said to be hidden in the mountains of Utah.
Casey and Chris Keefer go on the hunt for a legendary silver mine said to be worth tens of millions of dollars; a cryptic journal leads the brothers into the wilds of Kentucky before sending them out West in search of the long-lost treasure.