Di-Gata Defenders
Trouble in Paradise
Training is interrupted when an earthquake signals that the monstrously evil Megalith is breaking free.
The Road Less Travelled
Seth and his fellow Digata Defenders are ambushed by a band of thieves on their way to the Monastery of Amos-Yan to recover "The Key."