Les Simone
Maxim's life seems all planned out with a new house in the suburbs, a family party to celebrate her graduation, and a new job, but, in a fit of panic, she decides to throw her carefully balanced life into chaos.
With a new house in the suburbs, a family party to celebrate his diploma and his new job, life takes shape for Maxim; she decides to upset the balance.