This BL anthology follows eight couples as they continue on their lives! A fortuneteller threatens one couple's future plans, while another adjusts to university life, another unexpectedly becomes guardians to a young boy, and while yet another decides to switch jobs to better understand each other. Three couples embark on new adventures, one to shoot a film, another to visit a tribal village, and another simply to explore the world around them. Each storyline explores unique relationship dynamics and personal growth, testing the couples' bonds and commitment. Will their love survive these unexpected challenges and lead them to their desired happily ever afters? This 2023 Thai anthology series was directed by multiple filmmakers, including X Nuttapong Mongkolsawas and New Siwaj Sawatmaneekul.