Ramsay's Best Restaurant
Master chef Gordon Ramsay showcases the diverse talent in kitchens all over the U.K. through a cutthroat competition only the strongest can survive.
Mennula in London and Casamia in Bristol battle it out to be Gordon's favorite restaurant.
London's Kai and Blackburn's Yu & You battle it out to be Gordon's favorite Chinese restaurant.