Space Invaders
Three home makeover experts help Australian families declutter and organize their homes, sorting the trash from the treasure and helping them live happier lives.
Sandra drowns in the clutter left behind by her late husband. With daughter Denise as her only support, the situation becomes overwhelming.
Following the birth of their miraculous child, Kylie and Paul's life becomes unmanageable. In their largest task, Peter and the group have to refurbish seven rooms and go through 512 boxes in a house that is overflowing with clutter.
Full-time nurse and single mum Kathy dedicates her life to caring for others, but it comes at a great cost in her home. With the help of her two daughters, she must conquer her deepest fears. Cherie has just three days to renovate six rooms.