The Globe
In each round, world-class chefs are whisked away virtually to iconic food destinations where they must use their skills and global food knowledge to impress resident superstar judge Chef Daniela Soto-Innes and an expert in that location's cuisine.
Beijing, Tel Aviv & Accra
The competing chefs are transported to Beijing to master the hot pot. They take on the cuisines of Tel Aviv, Israel, and Accra, Ghana, where the final two chefs must create a dish using plantains and cassava.