The Swagg Man Case
The Swagg Man case has sparked a major buzz on the Internet. The rapper first appeared on the scene in 2009 as a provocative YouTube sensation. With paradise villas in Miami, luxury trips across the globe, shiny gold chains, and Euro notes galore, the rapper flaunts his success. As a self-made man, he embodies the dream of a generation newly acquainted with the filtered reality of the Web. But ten years later, the dream has lost some of its magic. The world is becoming aware of the power of illusion and the dangers of social media. As Swagg Man gets prosecuted for money laundering, he claims his innocence opposite former followers accusing him of swindling them.