Little Baby Bum Classic is a fun and educational show for kids featuring classic and new nursery rhymes. With her friends and family, 6-year-old Mia experiences the world around her through song and sometimes a bit of magic, too. A world where animals can dance, buses are friends and rainy days are never boring.
Get ready for a spooky adventure with Halloween-themed songs! From the Halloween bus to costumes for trick-or-treating, and dancing with little monsters, this fun collection brings the Halloween spirit to life!
The world of Little Baby Bum is a fun-filled world of discoveries! Learn the alphabet, numbers, healthy habits, and much more, all while singing!
Would you like to learn how to count to 100? Or go on a car ride? Or even better, learn how to tell time? Join us in this educational and fun episode of Little Baby Bum to sing while discovering the world!