Eat Smart: Secrets of the Glucose Goddess
Biochemist and best-selling author Jessie Inchauspé, AKA The Glucose Goddess shares her hacks and recipes, teaching us the science and giving us the tools to improve our health by regulating the amount of glucose in our bodies.