Tara Duncan
The Cursed Tree
The empress asks Tara, Cal and Robin to investigate a tree in the park that seems to be sick. The gardener thinks it is cursed. Tara discovers the wonders and dangers of Otherworld's plant kingdom.
In the city of Tingapore, colours suddenly disappear. As residents are evacuated, Tara, Cal and Robin travel to Golbu Dol, a goblin who specialises in colours, hoping to discover the reason for this disaster.